Jag summerar året genom att gå igenom mina mest lästa och delade inlägg här på bloggen.
Här kommer april och maj!
APRIL.
Ingredienser jag alltid har hemma.
Att flyga flygplan med en hund.
MAJ.
Filmen om Paris.
Krönika: Jag glömmer att hålla in magen för honom.
Translation. My most read and shared blog posts in april and may this year.
Kanske helkonstig fråga, men jag kommer ihåg när du var med i ett avsnitt av Stylisterna och blev stylad. Jag tyckte ju att du som vanligt var supersöt men du mådde jättedåligt av att se dig själv på film/teve på det viset och jag minns att du skrev att du knappt kunnat sova på natten för att du liksom inte kände att du typ kände igen ditt eget utseende etc. Jag känner så ungefär jämt när jag ser mig själv på foton eller film. Har du lärt dig handskas med det där, nu är du ju med på klipp och webb-teve och grejer hela hela tiden? Blir det lättare eller hur känner du kring det där? Kram!
Hallååå, jag är verkligen inte den som reagerar på reklamfoto, men det här tror man är ett skämt: http://www.newyorker.de/fashion/
!!!!
Jag hade så himla bråttom när jag skrev så blev slarvig kommentar. Men såg en på Facebook som länkat men det verkar inte spridits mer? Helt sjuk reklamkampanj och tankarna går ju direkt till American Apparel. Hoppas de inte får oförtjänt reklam och fler kunder av att man länkar men känns ju dumt att inte reagera heller? Så svårt! Men tänkte att här i kommentarsfältet brukar finnas många som är bra på att formulera sig och sprida på ett sätt som liksom är dåligt för företaget 🙂
Vad i hela? Är de seriösa?!
Förstod inte alls vad du menade när jag gick in på länken iom att nyårskampanjen ligger överst men när man scrollade ner en bit förstod jag direkt vad du menade med AA..
Förstår inte varför de gör såhär?
Menar de att tjejer gärna köper short som knappt syns för att tjejen ska föreställa att hon sitter på toa och får dörren uppryckt? Eller att man gärna vill köpa ett set underkläder efter att ha sett en tjej hälla mjölk (ska eg föreställa…?) över både sig och de?
Näe fyfan vad osmaklig gjort av ett företag som är så jäkla stort hos skandinaviens unga!